October 18, 20223 yr 使用換算器BF 2042到其他遊戲都會顯示dpi不能大於1 請問是有何解決方法?我BF 2042遊戲滑鼠是調12想轉換到overwatch 2的靈敏度 Edited October 18, 20223 yr by opp
October 18, 20223 yr Solution 3 hours ago, opp said: 使用換算器BF 2042到其他遊戲都會顯示dpi不能大於1 請問是有何解決方法?我BF 2042遊戲滑鼠是調12想轉換到overwatch 2的靈敏度 <- next time pls use this pls assuming that you need to use in game instead of config file (config uses a different scale than in game ) Edited October 18, 20223 yr by fortunate reee ┬┴┬┴┤(・_├┬┴┬┴┬┴┬┴┤ ͜ʖ ͡°) ├┬┴┬┴
Create an account or sign in to comment